24 mars 2011

Vikt och sondning

Idag rivstartade vardagen igen. Bella var hemma med lite feber och hosta. Frida skulle till gastro för att träffa läkare. Det var en ny läkare och vi träffades mest för att hon skulle få en bild av Frida.

Vi vägde så klart och det var positivt. Lilla fröken är nu uppe i 7500g!! Och jag tycker faktiskt att det syns... låren har blivit lite tjocka(re) och kinderna med. Hon har tagit sig upp precis ovanför den streckade linjen. Hej å hå.

Men äter självmant gör hon inte, så nu sondar vi på heltid. Vi ska försöka hinna med 6 mål om dagen och komma upp i åtminstone 600ml. Utan kräkningar.

Frida har fått kallelse till olika undersökningar. Jag ska läsa på och berätta om dem så snart jag har koll. Men nu måste jag bums i säng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!