18 april 2011

Kombinerande och status

Hm. Jag har inte riktigt kommit på hur jag ska kombinera vardagen med bloggande, träning, mysa med barn och man och så jobba heltid! Men det kommer väl... Jag började ju jobba heltid idag. Det gick fort när det väl hände :) Idag har jag i ofs både jobbat, tränat, pussat på båda barnen men mest på F för hon ville inte sova och nu bloggar jag också... fast det är ju sova jag ska göra.

Hur som helst. Lunchrapporten hemifrån löd: Två mål, två kräkningar och en något spak tjej med prickar. Troligen från febern som nu är borta. Prickarna ska kollas upp på bvc imorgon fm.

Imorgon ska vi få hämta pumpen så att vi kan nattsonda lite mer. Det behövs just nu, för kräkningarna slår rekord igen. Det blev tre stycken totalt idag. Och alla tre var en vändning ut och in av magen. Och Frida lider som fan när hon kräks. Hon är så olycklig så ni kan inte riktigt ana, även om ni försöker. Jag har god lust att filma henne på video och visa upp för läkarna för att fråga om det verkligen ska vara så här. Jag tycker nämligen inte det.

2 kommentarer:

  1. Gör det! Videofilma. Jag önskar du hade kommit på det åt mig när vi hade "vår" tid. Då hade läkarna aldrig kunnat skylla på "han är ju så glad" eller något annat som en töntig bortförklaring.

    Seså, fram med filmkameran nu omedelbart.

    //Veronica

    SvaraRadera
  2. Kan meddela att försök till videofilmning pågår... det är pappan som försöker men det är ju bra om man är två så att i af en kan trösta ;)

    SvaraRadera

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!