12 maj 2011

14

Frida har nu varit utan sonden i FJORTON dagar!!! Det betyder också 14 dagar utan kräks! Bara en sån sak kan få mig kollrig av lycka. Och att dessutom ha ett litet skrutt som schlurpar välling i famnen... himmelskt! Idag, vid tredje tillfället, vågade jag även snusa henne lite försiktigt på hjässan och komma henne lite närmre. Total lycka! Jag hoppas att jag någon gång kommer tröttna på det, för det skulle i så fall betyda att det var en vana, en vardagsgrej...

Eftersom de flesta inlägg handlar om intag så kan jag väl nämna att det har varit sisådär ett par dagar nu. Det har varit mer välling än mat och vi vill ju ha både och. Men filuren är fortsatt sig själv så vi fortsätter och njuta av henne och livet.

1 kommentar:

  1. Man kan inte ledsna på att snusa på sina barn när de är stilla, ju!

    SvaraRadera

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!