27 maj 2011

Nedåt

Vad ska jag hitta på för undanflykter idag då för att komma undan att vågen visade nedåt? Jag skulle ju kunna säga att hon ätit dåligt bara de sista två dagarna eller att hon inte fick äta någon frukost eftersom vi skulle göra en avancerad undersökning på morgonen. Det skulle jag ju kunna säga och i viss mån tro på det själv.

Fast jag vet inte vad jag ska tro, eller vill tro. Vågen stod i af på 7245g, det vill säga nästan 150g ner från förra veckan. Det kan bero på två dåliga dagar, men sååå dåliga trodde jag kanske inte att de var. Det kan bero på morgonen men å andra sidan fick hon inte heller någon "kissmedicin" så blöjan var i princip torr och hon brukar ju ta absolut max 80 ml på morgonen. Så jag vet inte.

Undersökningen gick bra i af. Det var gammakamera igen. Spårämne i vällingen som fotades i magsäcken ett par gånger under drygt 2 timmar. Vi har en tålmodig liten tös.

Besökte även lekterapin på Östra - vilket fantastiskt ställe!!

Jahaja, på't igen då. 

2 kommentarer:

  1. Kämpigt! Hon är en guldklimp, Fridisen.
    Kram Charlotta

    SvaraRadera
  2. Det är hon allt... Filurig men guldklimpig. :)

    SvaraRadera

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!