3 juni 2011

Sol & smoothie i Skåne

Vilken sommar det blev, igen! Härligt! Första stopp på minisemestern var en sandstrand mellan Turning Torso och Barsebäck. Det blev sandiga chokladmuffins, saft, kaffe och mariekex. Och en solrödbränd nacke på mig...
Frida trillade från soffan in i soffbordet igår morse, det bidde en liten bula.  
 Bus med nakenfis.
 Bella smällde till med ett filmstjärnesmile och vind i håret. Bella donna :)
 Frida klämde en rejäl smoothie idag med. Mumma!
 En färggrann tös.
Igår var det sämsta matintaget på länge för Frida. Idag drämde hon till med rekord. Det blev 1 dl yoggi och 1 dl smoothie (med vispgrädde och rått ägg....) men även lite gröt, mango och pasta. Vällingen däremot har hon i det senaste bara tagit när hon sover.

Vi har det väldigt bra och N rapporterar hemifrån att gräsmattan har fått sig en omgång och att han skulle äta makaroner till middag... :)

1 kommentar:

  1. Sicka goa ungar! De strålar ikapp med solen. (För jag antar att de är just så glada och förnöjda dygnet runt.) Du har tilldelats ett award från mig som du kan läsa om i bloggen. Det var en ny företeelse för mig, men en kul sådan. Check it out så hörs vi.

    SvaraRadera

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!