13 juni 2011

Unna se & götta se!

Mmmm, jag luktar choklad!! Jag har passat på och unnat mig och göttat mig - alltihop på en gång! I eftermiddags var jag nämligen på Hagabadets Chokladkur... jag blev peelad med choklad, masserad med choklad, inpackad i choklad, fick ansiktsmask med choklad och ansiktskräm med choklad... när allt var över fick jag även en alldeles egen mumsig chokladbit, att äta. :) It was lovely! 

Över till annat. Frida och frukost brukar ju inte vara så värst kompatibla. Hon brukar möjligtvis vilja smaka från min tallrik men vill sällan ha något från sin egen (även om det är samma i hennes som i min). Men i lördags morse var hon helt plötsligt som ett vanligt barn... Jag hällde upp yoggi  i hennes skål och hon slevade i sig, när hon tagit några skedar pekar hon på yoggi-paketet och säger "ä! ä!" varpå jag häller på mera, hon slevar i sig och pekar på yoggi-paketet och säger "ä! ä!" varpå jag häller på mera, hon slevar i sig... Jag hann verkligen tänka "oj, men... hon är ju som ett riktigt barn!". 

Så här är en bild på mitt riktiga lilla barn, med lekskeden i mun :)
Jag saknar förstås mitt lilla bus, min filur och herr lång men njuter av att vara själv också. Maken har rapporterat att allt är bra. Norrland visade sig från sin bästa sida igår med 25 grader varmt medan det idag var 10 grader och regn... Omväxling förnöjer. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!