4 juni 2011

Wihoo! En Award!

Jag har fått en award!
Alltså, en utmärkelse för min blogg. Eller Fridas blogg. Det är Lina, som jag ofta länkar till, som själv har fått sin första "award" och nu sprider den vidare. Tusen tack för det! Jag är mycket stolt! Och Frida blev så här glad... :)

Motiveringen för utmärkelsen lyder "Bloggen om Frida eftersom den innehåller lika stort mått av strävan som min egen, plus en massa fina bilder."

MEN, så klart ett MEN... jag måste berätta åtta saker om mig själv samt även skicka "awarden" vidare till fem andra bloggare med kriteriet att de ska ha färre än 100 läsare. Jag ber att få fundera på detta tills jag kommer hem igen.

Vi har haft ännu en fin dag på mormor & morfars baksida. Gräset är grönt, solen skiner och barnen är glada. Förutom lilla F när hon ska sova. Då är hon förbannad så tårar och svett sprutar. Så är det med det.

 Prästens lilla kråka, skulle ut å åka...
Än slank hon ner i diket...
 Äppelkäckt var ordet för den här semestern. Glada barn, glad mamma. Me like! :)

Matmässigt så har Frida kämpat på idag med. Jag har erbjudit mat ungefär varannan timme och hon har tagit något varje gång. Hon har blivit mycket bättre på att tugga och hantera olika konsistenser även om t ex marie-kex och fetaost inte var så poppis.

2 kommentarer:

  1. Grattis till awarden! Jag fick också en för några dagar sedan. Egentligen skriver man ju för sig men jag skulle ju ljuga om jag sa att jag inte blev sååå glad!!

    Kan ju inte annat än hålla med om att din blogg är medryckande och att du har såååå fina bilder. Du är en duktig fotograf. Jag skulle också vilja ha mycket bilder men min blogg har blivit så seg så jag kan knappt navigera på den längre...... suck!

    SvaraRadera
  2. Jag blev också väldigt glad, all positiv uppmärksamhet är uppskattat! :)

    Roligt att du gillar fotona!

    SvaraRadera

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!