28 juli 2011

Hålla handen

Dagen har flugit iväg och vi har inte hunnit diskutera mer huruvida vi ska haka på Graz-tåget eller ej. Som jag har skrivit så har jag mailat med dem ett antal gånger, närmare bestämt har det blivit nio mail allt som allt. I sitt sista svar skriver läkaren:

"I understand completely,  actually this field has become a field in which my team and I feel like being handicrafts for miracles in most cases we meet!
So please just register and we can get going!"

Jag fnissar lite åt den sista meningen. Jag gissar att hon tycker hon har kommit med alla argument som behövs för att jag ska förstå att Frida är precis i deras målgrupp... Det har hon gjort. Absolut. Så imorgon kommer vi med all säkerhet hosta upp 2500 Euro och sätta igång. I natt kör vi dock pumpen. Och funderar lite till. Om vi klarar det på egen hand, eller ej.

Men visst vore det skönt att få hålla i en stadig hand ett tag.

1 kommentar:

  1. Lätt att falla för "I understand completely". Det är ju något som jag alltid vill höra.

    SvaraRadera

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!