5 juli 2011

sopor

Idag tog jag äntligen tag i och slängde Fridas mat som var kvar i frysen. Maten som jag gjorde i höstas då jag trodde att Frida och jag gladeligen skulle pröva oss igenom alla recept i "Mosboken". Så blev det ju inte. Jag gjorde visserligen en hel del av grytorna och de mumsiga puréerna men uppätna blev de inte. Smakade på, emellanåt, men det mesta har kastats bort. Nu var det dags för den sista tömningen.
Vi vägde idag också, glada i hågen. Dock var inte vågen lika glad i hågen. Det var +20g sedan vi började nattsonda för en vecka sedan. Uppenbarligen går det att se tjockare lår och mer hud på magen, fast det inte finns. Jag var helt säker på att den skulle vara uppe långt över 7,8kg, kanske till och med upp till knappa 8 kg... Men, vi gör som vi gör emellanåt och stoppar huvudet i sanden och skyller denna gång på Hjärtmottagningens våg. På fredag ska vi till 334:ans riktiga våg. Den kommer visa så mycket mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!