25 augusti 2011

Tack!

Tack för allt stöd!! Jag är helt överväldigad!

Tack dr M för att du lyssnade på oss! Du håller inte med oss, men du lyssnade. Du frågade om Graz och om vilka tips vi fått, hur det känns och hur vi upplever att det går. Vi fick sagt allt vi ville ha sagt och du fick säga ditt.

Jag hinner inte blogga mer nu men kontentan är att vi får tre veckor på oss till. Om tre veckor måste Frida ha börjat vända i vikt. Annars. Annars. Annars.

Vi tar lättade emot de tre veckorna. Lättade med ryggsäck.

8 kommentarer:

  1. Åh så skönt!
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Låter underbart !!
    Håller alla tummar jag kan för er.
    Mvh Monica

    SvaraRadera
  3. Jag läser och gråter. Håller alla tummar och ber. Massa kramar/Sara.J

    SvaraRadera
  4. Ni är helt otroliga! Ni kan vara stolta över att ni fick fram vad ni ville till läkaren och kämpar på som ni gör. Jag hoppas så på tre veckor utan förkylningar och mer "mea". Heja Frida! /Erica

    SvaraRadera
  5. Hejsan! Ni är fantastiska! Go Frida!!! Vi håller alla tummarna och ber att vikten kommer att gå upp!!

    stora kramar Beatrice

    SvaraRadera
  6. Va skönt! *kramar så det stramar*

    SvaraRadera
  7. Jag har bara läst via mobilen (krångligt att kommentera) men är SÅÅÅ glad för er skull. Lilla fina Frida Fighter, kämpa på! Kram!

    SvaraRadera

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!