25 september 2011

Schhh...

Det blir lite skralt med inläggen när jag inte vet vad jag ska skriva. Det rullar på. Frida gillar fortfarande välling och livnär sig på det, med gott resultat. Det finns hopp. Jag tycker mig se att handlederna är lite tjockare... och kinderna... men det är så svårt att veta vad det är jag vill se och vad jag faktiskt ser. Jag kan i alla fall säga som så att jag blir mer förvånad om vågen gått neråt än om den gått uppåt.  Mer vågar jag nog inte skriva. För om jag tordes skriva vad jag tror... så tror jag, om vi tuffar på som vi gör nu, att vi klarar målet. Jag tror faktiskt det. Fast jag törs inte skriva det, för lite vidskeplighet finns det allt. Så säg inget till någon.... och låtsas för allt i världen inte om att du har läst det. Schhh...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!