19 oktober 2011

Vargen kommer!!

Jag antar att alla kan sagan om pojken som ropade på vargen, för att luras. Till slut, när vargen väl kom, var det ingen som trodde på honom.

Lite så känner jag nu. Fast... det känns ändå helt fantastiskt.

Det var nämligen så att Frida, vår Frida, finaste Frida, hade gått upp i vikt. Ja, hon hade gått upp i vikt. Ordentligt. Vågen stannade på 8,2kg. Det betyder +145g från 27 september.

Jag sitter just nu i möte och kan inte skriva mer än så.

Och att jag är lika chockad som lättad. Återkommer.

6 kommentarer:

  1. SÅ glad för allas er skull, HURRA för Frida fighter!!

    SvaraRadera
  2. Heja kopis-Frida! /Stina

    SvaraRadera
  3. Hejja hejja på dig Frida och familjen Grahn!

    /Anne å Fredrik å dubblingarna

    SvaraRadera
  4. Hurra!!! Fantastiskt att höra!

    SvaraRadera
  5. Yes! Så fantastiskt underbart! Hurra hurra!

    SvaraRadera

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!