22 december 2011

God jul

Det är -17 grader, 30 cm snö, molnfritt och alldeles fantastiskt vackert där vi är. Frida har 39 grader i feber och rosiga kinder. Bella har också rosiga kinder men av bus och kyla i stället. Jag har halsont men kurerar mig med diverse hälsokurer så det verkar bli bättre.

Bilresan norrut gjordes i två etapper. På vägen upp hann vi även njuta ett par dagar hos min storasyster. Vi firade första dagen på jullovet och den första snön. Vi gjorde snöänglar och raserade snölyktor, badade i utomhuspoolen och bastade, åt god mat och laddade inför nästa etapp. Bilresorna, på 8 timmar stycket, har gått bra, men nog är det skönare att vara framme.

Imorgon kommer det kusiner så idag njuter jag av lugnet före stormen :) Om vi inte hörs innan, så god jul!

2 kommentarer:

  1. Låter alldeles fantastiskt! Förutom förkylningarna/febern... krya på er! och GOD JUL som bara den!

    SvaraRadera
  2. En riktigt god jul önskar vi er tillbaka!

    SvaraRadera

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!