4 december 2011

Mysigaste magen

Frida är väääääldigt fascinerad av sin mage. Hon går ofta och drar upp tröjan för att visa magen. Bodys är alltså ingen favorit för fröken filur. Det verkar inte som att det är något hon bara gör hemma för en morgon när jag lämnade henne på dagis sprang hon fram till en av fröknarna och drog upp tröjan och klappade sig på magen. Och jag kan inte klandra henne, det är ju världens finaste mage! Notera gärna att den ser lite tjock ut också! :)

För övrigt älskar Frida att klä på sig Bellas kläder. Hon sitter länge och försöker få på byxor, strumpor och ibland även tröjor. Och så skor förstås. Där går det bra med även mina skor även om hennes egna gummistövlar tillhör favoriterna. 

Annat just nu är att hon hyschar och hojtar "baja! baja!" otaliga gånger om dagen. Till exempel igår slängde hon ett glas i golvet (både glas och golv höll) varpå jag blir irriterad och hojtar "NEJ FRIDA!". Hon tittar på mig, sätter upp fingret framför mun och säger "schhhh...". Gången efter, när hon kastar ett annat glas (som också höll), ropar hon "Baja! Baja!". Mmm, ajabaja på dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!