5 december 2011

Pssst...

Jag ville bara dela med mig av vad som hände i morse. Jag satte Frida i soffan medan jag fixade vällingen. Flickorna myste under filten och tittade på bolibompa. När vällingen var klar kom jag med flaskan. Frida tog den från mig och gav den till Bella... Bella tog flaskan och Frida gapade. Bella matade och Frida åt. Som om de inte hade gjort annat. Som om det var det naturligaste i världen. 

Själv var jag tvungen att smyga upp och hämta kameran. Jag tog bilderna men vågade inte sitta kvar och titta. Ville inte störa. Vågade inte. Men nästa gång, då vågar jag. Då ska jag sitta kvar och njuta. Som om det alltid har varit så. Som om det vore det naturligaste i världen. 

7 kommentarer:

  1. Jag står här på en isande Centralstation i kalla huvudstaden och blir alldeles varm inombords.

    SvaraRadera
  2. En sådan härlig bild! Myskramar till er.

    /Petra

    SvaraRadera
  3. Finsyrror. /Martin

    SvaraRadera
  4. Helt underbart. Precis som det ska vara.


    Jessica

    SvaraRadera
  5. Hej!

    Det var länge sedan jag var inne i bloggvärlden, känns svårt att vara tillbaka och läsa om alla vi som kämpade så hårt för några år sedan. Jag vet inte om du minns mig, men jag förlorade min Livia för 2010, och följde din blogg då.

    Vilken underbar läsning, jag sitter här med tårar i ögonen och bara myser, bilden säger allt. Jag är så glad att ni mår bra! Vilka kämpar ni varit, men ni lyckades!

    Stor kram

    SvaraRadera

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!