5 januari 2012

Jullovsbilder

Prisa jullovet! Det har varit fantastiskt skönt med lov. Det ÄR skönt med lov. Vi har minsann ett par lediga dagar kvar att njuta av. I hemmets lugna vrå. 

Ångermanland visade sig från sin bästa sida och vi fick njuta av så många fina dagar. Det blev kanske inte så mycket längdåkning som vi hade hoppats på men frisk luft fick vi i mängder.

Min favoritpromenad går uppför lia...
...längs sörsia...
...över åbron...
...och över änge hemöver. 
Vinkevink till sommarstugan. 
Vi åkte några vändor längd i motionsspåret i byn men en dag gav jag mig ut på lägderna och körde några vändor...
...med Frida i pulkan. 
Jag trodde att Frida skulle sova middag i pulkan men så blev inte fallet. Hon låg och tittade och var nöjd så länge pulkan rörde sig. Visst ser det fantastiskt mysigt ut?
Solnedgång vid 14:30. Dags att bege sig hemåt. 

3 kommentarer:

  1. Det ser fantastiskt ut.
    Nyfiken fråga, vad har du för pulka, och är du nöjd med den?
    Hoppas ni får fortsatt fina lediga dagar, och därefter en fin vardag.

    SvaraRadera
  2. Det är Ns föräldrars gamla pulka så jag har ingen info tyvärr. Inga åsikter om några märken heller, tyvärr. Du skulle väl ha en sån där syskonpulka?

    SvaraRadera
  3. Fjellpulken tycker jag är bäst, bäst pris på www.xxl.se. Fina pics!
    /B

    SvaraRadera

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!