31 januari 2012

Ego-boost!

Jag äääälskar att fylla år. :) Jag älskar att få grattishälsningar på sms, facebook, mail, post och IRL. Jag går gärna och berättar flera dagar innan att "snart fyller jag år" så att folk ska veta om det. Jag älskar hysch-hyschet innan, planerandet. Jag älskar att Bella tycker att det är lika fantastiskt att jag fyller år, som jag gör. Jag älskar paket och små kort med överraskningshändelser.

Imorse blev jag väckt av familjen. Jag fick, faktiskt, öppna mina paket själv i år. Även om Bella var sugen på att hjälpa till så förstod hon ändå att jag ville göra det själv i år. :) Vi lämnade barnen gemensamt på dagis och åkte sen in på stan och käkade frukost ihop. Det blev ett amerikanskt hak som vi båda gillar.

På lunchen fick jag med mig favoritkollegorna på promenad till ett fint lunchställe så nu sitter jag här, mätt av god mat och belåten av sol och frisk luft.

Det är en bra dag helt enkelt.

10 kommentarer:

  1. Gratulationer på bemärkelsedagen!
    Härligt väder på västkusten idag om än alldeles för kallt. Hoppas att födelsedagen blir något alldeles extra och att sista-dagen-på-jobbet blir okej. Omorganisationer är trista!
    Carin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Carin!
      Jag gillar kallt!! Så länge det finns snö, och det gör det ju.
      Omorganisationer är trista så det förslår. Hej å hå.

      Radera
  2. Grattis till världens bästa mamma (förutom jag själv då;)!!! Vad är det förresten för jobb du haft och söker?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mohahaha.
      Produktutvecklare som får vara kreativ och fotografera, illustrera... och så. Would be nice.

      Radera
  3. Åh, vad HÄRLIGT det låter! Så SKA ju en födelsedag vara!! :D Kram grattis igen!

    SvaraRadera
  4. Det står Anna i min kalender. Grattis på födelsedagen!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vilken alldeles utomordentligt förträfflig kalender! :) Kram!

      Radera
  5. Äsch, några minuter sen är jag.

    Grattis på födelsedagen!

    //Veronica

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är heeelt okej men vad gör du uppe mitt i natten? ;)

      Radera

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!