15 februari 2012

Längd & bredd

Dagen innan 2-årsdagen åkte vi ner till bvc för att väga filuren. Hon följer sin kurva alldeles perfekt och vikten var 9,120kg. Vi har sprängt 9-kilosvallen, med bravur!!

Frida har även växt på längden så alla kläder i storlek 74 har rensats ur garderoben. Det är ett bra kvitto på att allt går framåt. :) 

Dessutom sa vi att nu sjunger blöjorna i storlek 3 på sista versen. Detta är sista paketet sen kör vi på 4:orna!

Om ni undrar var all positivitet kommer ifrån så kan jag meddela att det nog har sin grund i att Frida både idag och igår ätit med glädje igen. Jag hade glömt att hon kunde det. Mer om detta senare.

3 kommentarer:

  1. Bra bra bra! Och nu ligger Frida sjua på topp10listan. Gött!

    SvaraRadera
  2. Mitt lilla hjärtebarn vägde 9,0 & var 74 cm på sin 2 års kontroll. Så liten så. :)

    Bra jobbat med insamlingen, det behövs verkligen! :)

    Trevlig helg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! :)
      Då är Frida en jätte i jämförelse, på längden i af. Jag tror att hon är 81 cm. Små men naggande goda :)

      Radera

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!