31 mars 2012

Himmel & pannkaka

Idag har det varit finaste dagen. Strålande sol, blå himmel och lagom vind. Jag har susat fram i längdspår och nedför backen. En timme här, en timme där. Rättvist och toppen. :) 

Frida följde med mig på eftermiddagspasset i längdspåret. Vi tog en paus och hejade på alla åkare som åkte förbi. Ni ser vilken blå himmel det var..  
 och pannkakan sen då. Jisses, vad det glufsas. Frida älskar verkligen pannkaka. Hon äter på ett sätt jag inte trodde var möjligt. Hon riktigt "mölar" in pannkakan... Det är en fröjd att se :) 

 


 Lite tröttsamt att äta pannkaka... eller är det kanske lite tröttsamt att ha en mamma som heeeela tiden ska fotografera allt. Hehe.

3 kommentarer:

  1. Vad underbart att se... Både naturbilderna och skidtjejen. Ja är det något man har bilder på så är det när de små liven äter. Jag slås varje dag hur vackert det är att se sitt barn äta, att se när de upptäcker nya konsistenser... Obeskrivligt.... Ha en fortsatt härlig semester kram Andrea

    SvaraRadera
  2. Hon är som Ludde då... Våfflor är också poppis. Får bjud F på pannkaka snart...
    Charlotta

    SvaraRadera
  3. Åh, vilka härliga bilder!!!

    SvaraRadera

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!