8 mars 2012

"Jobba Volvo"

Idag blev det äntligen helt klart. Jag har fått ett nytt, bra jobb. En tillsvidare tjänst på Volvo personvagnar. Så om du i kommande bilmodeller känner att sikten är otroligt bra eller att knapparna till olika funktioner sitter precis där du önskar - tacka mig. :)

Jag är så lättad, såååååå lättad!!! Nu ska jag njuta av de sista veckorna för den 2 april börjar karusellen snurra igen.

MakeN är iväg och handlar räkor & skumpa - ikväll ska vi fira!!!

Kram från
Lättad-Glad-Förväntansfull

2 kommentarer:

  1. Stort grattis!


    Angående Fridas njurfunktion. Ja, vad säger man? Måttlig är bra att vara ibland. Utan anmärkning är bättre men måttlig är klart bättre än dålig.

    Anekdot på ämnet.
    Jag var på mellandagsrea när jag fick ett samtal från en läkare om ett test vi gjort innan jul. Läkaren kom med resultatet: ytterst ordinär.
    Några minuter senare gick jag in i en affär och hittade en liten tröja med ett ord på: unik.
    Den kunde jag inte köpa till V, jag hade ju precis innan fått det bekräftat att hon var ytterst ordinär.
    Jag har aldrig varit så glad för det ytterst ordinära.

    SvaraRadera

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!