23 mars 2012

Matvrak

Idag har frida ätit så himla bra så jag bara måste dela med mig :)
frukost: 170 ml välling
mellis: litelite havrepannkaka
lunch: 1 normalstor pannkaka och massor av miniminiplättar
mellis 1: slickade på en kakbit
mellis 2: 1/3 äpple
middag: 210 ml välling
kvällsmat: omelette (en tredjedel av Bellas, som var på tre ägg) och en halv kiwi 
Det är banne mig det mesta hon har ätit på en dag, i hela sitt liv. Jag måste säga att redan efter att hon slurpade hela vällingen vid 18-tiden så var jag helnöjd och tänkte att det här var det bästa matintaget i mannaminne. Och sen höll jag på att sätta i halsen av förvåning när hon rensade Bellas tallrik från omeletten... bara en timme efter vällingen.
Helt fantastiskt!

1 kommentar:

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!