12 mars 2012

Pox & vikt

Jahaja. Nu är det dags igen. Om ett par timmar ska vi in och kolla saturationen/poxen/syremättnaden - kalla det vad ni vill. Jag vet inte riktigt vad det ska ge men jag tror att vi gör det för att lugna mig. ;) Det har ju att göra med att Frida blir blå, oftare, och att både bvc-sköterska och dagis har sett det och sagt till. Men om Frida inte blir blå när vi kollar syremättnaden så kommer hon ju att ligga bra, skulle jag tro, och då ger det ju egentligen ingenting. Jaja, vi får se.

Vi ska även till 334:an och väga. Och just det tar musten ur mig. Jag har verkligen, verkligen ingen lust. Det blev i alla fall utan läkare, pga mitt senaste utspel. Hehe. Vi ska också försöka stå på oss och säga att vi inte vill höra till 334:an mer. Det får räcka med bvc, hjärta & njure. Tycker vi. Det gäller ju förstås att Frida har gått upp i vikt. Men det förutsätter vi väl? Eller...

Håll en tumme om du har en till övers. Om.

1 kommentar:

  1. Här håller vi båda tummar och skickar massa kramar till er!!
    /Linn

    SvaraRadera

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!