2 april 2012

Åh...re!

Lördagen var fantastisk på alla sätt och vis. Solen sken och det fanns några decimeter med orörd snö på vissa ställen i backen. En timmes åkning räckte dock för mina ovana telemarksåkarben. En timme gav mig darriga lår, ett glatt hjärta och ett litet tillskott av adrenalin. 

Jag körde två varv i längdspåret. Första rundan åkte jag på egen hand och den andra svängen fick jag med mig Frida i pulkan samt farmor och farfar.  
Farmor fixar det sista. Rättar till, puffar upp och stoppar om. 

Fiiida åka pucka nu!! Gååå! 
Vi tog ett bananstopp och beundrade utsikten över Åreskutan. Den simmade dock ur bild.  

Mer bilder kommer säkerligen. För ni måste såklart få se Bellas lycka över sin första slalommedalj!

2 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Åhhh, det ser helt underbart ut!

    SvaraRadera

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!