19 april 2012

Andras fina ord

I brist på fantasi men med vilja att kommunicera så får idag UnderbaraClara säga det jag vill ha sagt. Hon skrev den här texten, Att få vara den som älskar mest, för någon månad sen och den har etsat sig fast. När jag tittar på mina finaste små bustroll så känner jag att det hon skriver verkligen är så sant, så sant. Mamma och pappa - ni förstår, för ni visste ju detta långt före mig. Mamma har sagt att jag skulle förstå när jag fick egna barn. Och jag hajar. Det är en ynnest att få vara den som älskar mest. Så det så.

3 kommentarer:

  1. Ja, visst sa hon det bra! Jag har också gått och tänkt på hennes ord sedan jag läste dem för några veckor sedan. Så fint och så sant!
    /Kram!

    SvaraRadera
  2. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!