18 april 2012

Duktig.

Innan ultraljudet i måndags var det stick i fingret för lilla Fightern. Jag berättade innan att doktorn skulle sticka henne i fingret och ta blod. Frida höll fram sitt finger. Doktorn stack och Frida tittade. Tittade på lite olika figurer i rummet. Tittade lite på doktorn.
När allt var klart och hon såg blodet kom det några välförtjänta tårar. Efter att de hade torkat konstaterade hon enkelt; Fiida duktig. Fiiida jätteduktig.

Och ja, älskade lilla kämpe, du ÄR så duktig. Tålig. Men du, det är okej att gråta. Du är precis lika duktig då också.

3 kommentarer:

  1. Tappra lilla F och tappra familjen G. Mitt känslocenter svämmar över. Kram!

    SvaraRadera
  2. Tappra lilla F och tappra familjen G. Mitt känslocenter svämmar över. Kram!

    SvaraRadera
  3. Tappra lilla F och tappra familjen G. Mitt känslocenter svämmar över. Kram!

    SvaraRadera

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!