9 april 2012

Veckoplanering

På torsdag ska vi till Gastro/334:an. Vi ska träffa läkare. Tror jag. Och i så fall, en ny sådan. Hoppas jag. Verkligen. Det står ingenting om någonting i kallelsen, mer än att vi ska vara där - i god tid.

På fredag ska vi till Njurmottagningen och träffa dr M. Doktorn ska ta blodprov, kolla blodtryck samt prata med oss lite mer om vad det här innebär. OCH - inte att förglömma. Vi ska ha med ett urinprov. Morgonurin. Från Frida. Så här såg det ut sist. Då tog det någon timme. Det har vi inte riktigt tid med den här gången.

På måndag om en vecka ska vi till Hjärtmottagningen. Då blir det blodprov, ultraljud och syremättnadsmätning.

Någon gång där emellan ska bilen in på service.

Det skulle (VERKLIGEN) ha underlättat om sjukhuset kunde synka så att vi kunde lägga en heldag på de tre besöken. I stället för tre heldagar, som det i princip kommer bli eftersom både makeN och jag jobbar 45 min från dagis och alla tre besökstiderna är mitt på dagen... Vi kommer alltså att lämna på dagis, åka till jobbet (45 min), åka till dagis (45 min), åka till Östra (25 min), åka till dagis (25 min), åka till jobbet (45 min) och åka hem från jobbet (45 min)... Verkligen smidigt.

Visst låter jag lite bitter?! Jag blev just det. Uppfriskande!

1 kommentar:

  1. SMIDIGT var ordet. Not! Skitplanering faktiskt.

    SvaraRadera

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!