30 maj 2012

Kom tillbaka

Snälla värme - kom tillbaka. Jag tycker inte att jag hann med riktigt. Inte en enda kväll satt jag på altanen och njöt. Jag var inte ens nere vid sjön och doppade tån. Det var så mycket annat som skulle fixas med. Jag vill göra om. Snälla, kan jag få en chans till? Det är ju så fantastiskt härligt när du är här. 
Ungarna gillar också när du är här. De hann med. De är bättre på det. De badade i vattenspridaren varje eftermiddag & kväll efter förskolan. De sprang i shorts och t-shirt. Eller nakenfisade. Medan jag lagade mat och/eller plockade/fixade/ordnade. Du vet hur det är. Snälla, snälla - kom tillbaka. 

3 kommentarer:

  1. Lovar du att släppa disken och allt det andra nästa gång så kommer jag tillbaka! varma hälsningar Solen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltså, jag lovar verkligen. Kom igen nu Solen!!! Kom tillbaka!!

      Radera

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!