27 juni 2012

Far upp i dagen mitt i natten.

Vi får ofta höra att ungarna är makeN upp i dagen. Men då måste jag tillägga att de även är honom upp i dagen på natten. De är honom alltså även upp i natten. Alla tre sover nämligen med öppna ögon emellanåt. MakeN speciellt när han är fööör trött, eller somnar på en buss eller så. Öppna ögon, öppen mun. Galningar. Och jag kan berätta att jag blev ordentligt förvånad/chockad/skrämd en av de första nätterna vi sov ihop. Jag vaknade mitt i natten och skulle smyga upp på toa. När jag tittar upp så ligger han och stirrar på mig. Oseendes stirrande. VA? Sover du räv?? sa jag, men fick inget svar... :) Nu är jag van. 

I alla fall. Det är det ena. Sova med öppna ögon. Det andra är att sova med ena foten på andra knät. Också helknäppt. :) 

Speciellt Frida är honom upp i natten. Här med både halvöppna ögon och foten på knät. 



 Kan ni tänka er att den här sötaste lilla gosefoten någonsin ska lukta tåbira?? Det är den väl alldeles för perfekt för? :)

6 kommentarer:

  1. Ha ha! Vilken stil. Och så nagellack på det. Är det också efter far sin? :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. *fniss* jupp, men säg inte att jag sagt ngt ;)

      Radera
  2. Väldigt unik sovstil :) Fast väldigt gulligt!

    SvaraRadera
  3. Anna en stolsrullning bort28 juni 2012 16:45

    Hihi, far upp i natten, fniss...

    SvaraRadera
  4. Haha! Vilken stilstudie. Sötisen!

    SvaraRadera

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!