22 juni 2012

Solenergi

Igår tog jag tillvara på värmen och solen så mycket jag kunde.
Redan när makeN och jag åkte till jobbet klockan 6 sken solen.


Vi lyxade och åt lunch tillsammans, ute i solen. 

På kvällen busade vi med ungarna till solen gick ner bakom grannhusen.

Penicillinet har gjort underverk och filuren är feberfri och pigg igen.

Nu på morgonen har jag hunnit med en joggingtur och när jag kom hem hade makeN fixat finfrukost med amerikanska pannkakor, blåbär & sirap.

Jag har tankat upp mig på sol och värme för att klara kommande kalla & dagar. Solenergi is good shit.
Men nu, nu är det ju dags att fira midsommar! Have a good one!

1 kommentar:

  1. Så fantastiskt! Fint på alla vis! Hoppas att midsommaren firats på bästa sätt!

    SvaraRadera

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!