13 oktober 2012

Motgångsbloggare.

Ja, det är väl lika bra att jag erkänner. Nu när jag har kommit till insikt. Jag bloggar bäst och mest när livet är kämpigt och förjävligt. Jag är helt enkelt en motgångsbloggare.

Nu när allt går bra och vi har det där normala, ack så efterlängtade, svensson-livet så varken hinner jag, eller orkar jag, blogga. Ja, och jag har ju inget att blogga om. "Hej bloggen, vi mår bra. Alla har ätit. Alla går upp i vikt. Alla bajsar. Allas hjärtan slår. Hej då." Ja, i ofs hade jag ju i af kunnat nämna att Frida var och gjorde ultraljud på njuren i veckan. Den såg ut som sist. Det är bra.

Men. Nu stundar semester till varmt land. Kanske kan det i alla fall komma upp lite frestande bilder. Vi får se. Man kan ju hoppas.

Hej å hå. Nu ska jag ner och packa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!