3 november 2012

bUs ELlEr GodIs?

Jag veeeeet. Det var i onsdags. Halloween. Jag visste det. Och vi var beredda, laddade med godis. Lilla Bus ville ut och vara häxa. Men jag orkade inte. Jag gjorde inte det. Hoppades att fler skulle känna som jag. Men, näe, ALLA andra var ute. Typ. Bella var förtvivlad förstås. Jag lovade att på lördag, då... Hon var lika förtvivlad ändå förstås. Ända tills idag. Lördag. När det äntligen var dags.

Klart Frida skulle med också. Hon såg lite förvånad ut när hon tittade sig i spegeln efter min make-over. :) Förvånad, men glad. 

Hemska häxor hotar hela huset. 
bus???
 eller goooodis???
  Det ösregnade, haglade men godiset höll motivationen uppe.

Nu sover de små sockerstinna varelserna och jag får äta resterna av godiset som filuren slickat på och sedan ratat. Lyllos mig.

5 kommentarer:

  1. Fina bilder syrran!!

    Var det någon annan som var ute i lördags då eller var det bara dina älsklingar? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack :)
      Det var ett gäng till... puh ;)

      Radera
  2. Skönt! :)

    Läskig sminkning oxå! Du kan ju bli teater/filmsminkös oxå :) Nästa företag kanske? :)

    SvaraRadera
  3. Men älska Fridas frisyr!! :)

    Otroligt läckert sminkade och utklädda båda två, wow!

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja, det där lilla fjunet hon har kan få en väldig volym, om man vill :)

      nästa år är det moas tur?! :)

      Radera

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!