29 december 2012

Julkortet.

Lite sent men här kommer i alla fall årets julkort, även på bloggen. Så att alla kan få njuta av våra söta skumtomtar! :) 

Nu är vi hemma igen. Efter att ha blivit bortskämda i en vecka hos mina föräldrar. Utvilade. Idag har vi packat upp. Imorgon blir det storstädning. Det gäller att fördela ut karamellerna. 

Medan vi har varit borta har vi haft tomtar på besök, en ny vägg har byggts i huset. Vi gissar nämligen att det kommer att behövas ett till rum framöver. Och till dess att ungarna kräver det, passar det ypperligt att ha ett extra rum som gästrum, torkrum, förråd och kanske garderob. Jag vill egentligen ha ett hus med åtminstone tio rum. (Dock inte fler än tre barnrum :). Men nu har vi det hus vi har och bor i ett område som är alldeles för bra för att ges upp så då är det bara att gilla läget. Typ. 

Nåja, det var ju inte det jag skulle skriva. Jag skulle ju faktiskt bara skriva god fortsättning. Så det så. 

1 kommentar:

  1. Vi gillar att ni bygger om och till, för det betyder att ni blir kvar bredvid oss och inte flyttar till något annat hus :-)
    //Grannarna

    SvaraRadera

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!