3 december 2012

Teneriffa - efterslängen

I helgen har jag haft storstädning bland bilderna. Jag har redigerat minst tusen bilder... Jag har legat efter sedan sommarsemestern. Och ja, jag måste redigera ALLA bilder jag sparar. Det går liksom inte annars. Tyvärr. Det tar tid och nu på slutet har jag inte haft lust att fotografera för att jag har legat så mycket efter. Men nu så. Nu är jag på gång igen. :)

Och, för att jag inte kan låta bli så kommer här ett gäng bilder från höstsemestern. 

Poolbrudar. 

Systrar som solar, naglar som målas i kulörta färger, barn som kastas och handdukar som är bråkar och inte vill täcka hela kroppen. 

Finaste ungarna.

Finaste kvällen.

Mustasch är det nya svarta. Eller hur man nu brukar säga. 

Ååååh. Vilken bra semester det var!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!