27 mars 2013

Namn.

Just nu har jag lite ångest över att jag inte har en susning om vad ungen ska heta. Jag vill ha ett pojknamn och ett flicknamn redo. MakeN och jag har inte kommit över på samma planhalva än. Eller han kommer med förslag och jag kan inte tänka.

Idag tog jag tag i saken och skrev ut långa listor från SCB. Det har dock inte gett något större resultat. Jag får läsa igenom dem ett par gånger till.

Jag vill ha det klart innan för jag tror inte en sekund på att jag kommer att se vad hen ser ut att heta. Innan Bella kom hade jag aldrig träffat en Bella. Och Fridor hade jag träffat ett helt gäng, men Frida var faktiskt inte lik någon av dem. :) Så för mig är det mumbojumbo att tro att det bli lättare när hen har kommit.

Jag tar tacksamt emot tips. Och om ni vill veta vilka som går bort så är det alla som börjar på Jul... och även Claire. För det passar sådär med Grahn. :)


4 kommentarer:

  1. Claire Grahn :D Du är så fyndig! :)
    Men tur att du är klok oxå!

    Ska tänka på namn!

    SvaraRadera
  2. Du är rolig du och klok, som Ida sa!!!
    Jag tycker Knut eller Klara!
    Puss o Lycka till!

    SvaraRadera
  3. Lars tycker Kim, eftersom det är en hen!!! Puss o kram

    SvaraRadera
  4. Fina och bästa systrarna - det har jag! :) Kram!

    SvaraRadera

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!