15 mars 2013

Remissen.

Tillväxtenheten ringde upp redan samma dag och sa att de fått in en ny remiss. Om två veckor ska jag ringa och kolla tidplanen för Frida. Troligen kommer hon att kallas inom tre månader, vårdgarantin. Vi får väl se. Vi har ju egentligen ingen brådska.

Vi har inte fått någon ny läkartid till 334:an men det vet jag inte heller om vi har någon brådska till.

Sedan de två magsjukorna har Bella varit hemma en dag pga (pseudo)krupp och Frida två dagar pga hosta och feber. VABruari har man ju hört talas om, men att mars skulle bli VABrs var jag inte beredd på. Det ryktas om att det borde vara fredagsmys nu men makeN och jag sitter i stället framför varsin jobbdator... (även om jag uppenbarligen smiter i från mina sysslor just nu :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!