11 april 2013

Annas utrymme.

Jo. Jag har gått och grunnat lite. På den här bloggen. Dess existens. Dess syfte. Jag tror att jag är nöjd här. Frida Fighter Filur - bloggen är klar.

I stället. Jag tar nya tag. En ny blogg. Annas utrymme. Följ mig där i stället.

Det kommer så klart fortsätta handla om Frida filur, Bella bus, makeN, mat, undersökningar, tankar... men i ny skepnad. Vissa av de senaste inläggen följer med bloggen.

Den här bloggen, fridafilur.blogspot.com, den får vara kvar precis så här. För att de som söker om information om sondberoende, ätovilja, hjärtebarn, njurbarn, Notube, ska kunna hitta den informationen här. Och kanske söka sig vidare till mitt nya utrymme.

Dåså, då kör vi. Vårkänslor och nya tider!

2 kommentarer:

  1. Tack snälla Anna för allt du delat med dig av! Spännande veckor (år) ni har framför er. Kram Frida, Ludwigs mamma från knapphålet.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack själv!! För att du engagerar dig i Knapphålet och för att du har läst bloggen! :) Kram!

      Radera

Hallå där! Jag älskar kommentarer så skriv gärna en rad!